Kampania Airline Tycoon
1. Nowa praca - A new job
Pierwsza, bardzo prosta misja - należy wykonać 10 lotów (zleceń). Najlepiej wybierać zlecenia z Last Minute - jak najkrótsze, wtedy misję można zakończyć już w 2-3 dni.
2. No to lecimy - Here we go
Celem jest przetransportowanie 10 000 pasażerów. Podobnie jak w poprzedniej misji, najlepiej brać zlecenia z Last Minute - jak najkrótsze, ale z jak największą liczbą pasażerów. Jeden z samolotów, który jest dostępny od początku rozgrywki, jest w stanie przetransportować loty (zlecenia z Last Minute / Air Travel) ze 180 pasażerami.
3. Pierwsze problemy - First problems
Należy uzyskać 5 milionów zysku, ale tylko z lotów (nie sprzedaży samolotów). Tutaj w końcu trzeba się bardziej postarać i zwracać uwagę na przyjmowane zlecenia Last Minute i Air Travel - należy się skupić na tych oferujących najwyższe zyski. Nie warto inwestować w połączenia między miastami - za długo to trwa.
4. Nowy Jork, Rio, Tokio - New York, Rio, Tokio
Celem jest posiadanie 10 połączeń między miastami z realizacją popytu co najmniej 20%. Oba kierunki między dwoma miastami są liczone oddzielnie, więc wystarczy wykupienie praw do 5 połączeń. Jeżeli wybrane miasto startowe nie ma dostępnych 5 miast, do których można wykupić prawa połączeń - należy zrealizować połączenie do innego miasta (zwykle kilkanaście zrealizowanych lotów na danym połączeniu wystarcza) by odblokować połączenia do innych miast. (Osiągnięcie 20% realizacji popytu wydaje się nie działać najlepiej. Już po 1-2 wykonanych lotach, cel zostaje osiągnięty.)
5. Najlepszy właściciel - The First Tycoon
Należy uzyskać minimum 75% rozpoznawalności na rynku (ang. image). To znaczy przede wszystkim reklama. Jednak poprawne prowadzenie biznesu pozwala na samoistne powiększanie się rozpoznawalności linii lotniczych. Zwykle wystarczają do tego samoloty z wyposażeniem wnętrza na 2 gwiazdki i dobrym personelem. Aby mieć pewność pokonania rywali wykupienie reklam może się okazać jednak niezbędne. W tej misji warto inwestować w wykupowanie praw do realizowania połączeń między miastami. Połączenie dwóch dużych miast (np. Berlin - Nowy Jork) pozwala generować zyski na poziomie 500 tysięcy dziennie z samolotu na 250 pasażerów.
6. Ostatnia granica - The Last Frontier
Celem misji jest zbudowanie rakiety, a dokładniej mówiąc - wykupienie 10 części rakiety przed rywalami. Wszystkie części najlepiej kupić za jednym zamachem (ceny części rakiety są stałe, więc nie ma się czym martwić), a wszystkie dostępne wcześniej środki przeznaczyć na ich pomnażanie. Podobnie jak w poprzedniej misji najlepiej inwestować w wykupywanie praw do realizowania połączeń między miastami - jest to pewny (jeżeli rozpoznawalność linii lotniczych jest na wysokim poziomie) i stały zysk.
Całkowity koszt wybudowania rakiety to 204 200 000 $. Na koniec można sprzedać samoloty i wszystkie posiadane akcje, a potem wziąć pożyczkę w banku.
Napisz co Ty o tym myślisz
Zobacz wszystkie (1) komentarze
ziemek8:
Ostatnia misja - wybudowanie rakiety zajęło mi 105 dni w grze. Pod koniec miałem kilka samolotów i około 5 mln $ zysku dziennie.
przejdź do tego komentarza